6. lip 2008.

O Meni


Ja sam Bimbi Mydream, a ovo je Blog izgubljenih stvari.

 Da ne bi gledala odjave programa odlazim iz svakodnevnice na mjesto između sna i jave.
To je moj lijek za sreću. Najsretnija sam kada plivam u moru mašte.
Obitelj, ljubav, mašta i čokolada za mene su najsvetije stvari na svijetu.
VOLIM: jako volim djecu, volim bajke, volim guštati u svakom trenutku , volim se smijati i volim se slikati i volim često ono što većina ne voli.... ma volim, volim, volim...i kad bi samo voljela najviše bi voljela.
NE VOLIM: sve ono šta i drugi ne vole a to rade, a ja ne radim to, a onda još ne volim i puno toga šta drugi vole. Ne volim to šta ne volim, ali šta mogu, čovjek sam!
NAJVEĆA MOJA TAJNA: Na svijet me donio Djed Mraz. Bio je 8. mjesec i na Sjevernom polu je vladala neopisiva vrućina. Djedica je dobio sunčanicu i nije znao što radi, sjeo je u svoja kola, upregnuo sobove i spustio me u prvi dimnjak. Sva sreća bilo je ljeto ali dimnjak nije bio očišćen pa sam se nagutala pepela i zauvijek ostala bez glasa za pjevanje. Tako kaže mama, a tata ima skroz drugu priču, zimsku, pa se u njoj zovem Bimbiružica. U toj priči živjela sam u staklenom zvonu i bila začarana. A moja priča!? Možete je pogledati ovdje.


"Sve što je u našoj svijesti prisutno kao mogućnost može se manifestirati. Kada bi u našoj svijesti bila prisutna isključivo ideja ljubavi, ništa zla nam se ne bi moglo dogoditi." Kako lijepo!!!
Sve u svemu moj moto je, "Ja, Ajnstajn, Mašta, i Kinderpingvin!"

Nema komentara: