21. lis 2009.

Sunašce se vjenčalo prvi i drugi dio

Klikni u lijevi kut okvira na kockicu i dobiti ćeš priču ispod svake slike :-)))


Broj komentara: 14:

mary kaže...

Bimbili..rasplakala si me s ovim slikama ! Mene čeka isto za par tjedana ...
Ajme, Sunašce ti toliko sliči. Puno sreće , zdravlja , veselja ,unučića i svega ti želim...Hvala na čestitkama za rođendan...Pozdrav Venerijancu i puno..puno Vas sve volim...

brodjanka kaže...

Dakle,draga moja,ostala sam bez riječi..prvo kćer bih prepoznala i da ju nisam vidjela,po tvojoj faci,samo (sorry)puuuuuno je ljepša...hehehehehe....zapravo lijepa je toliko da me asocira na neku glumicu,ili na neku poznatu facu,ali pamet me izdaje,reško mi se sjetiti.Nije ni bitno,vidim da vam je bilo super,zamišljam kako ste uživali u smijehu sa lažnom mladom..a ona vožnja mladenke u tačkama(jel se tako kaže i dolje?)je genijalna ideja,nsamijala sam se pošteno...U svakom slučaju maldencima sve najbolje!!

vjera2 kaže...

Nije fer, nije fer....neka kćer u prvi mah liči na mamu, ali....cure moje, ovo je ipak tatino dijete! Je li tako, tata?! Predivni ste! I još jednom čestitke!

bimbi kaže...

Brođo i mene si nasmijala. Hvala ti na lijepim željama za mladence. Čini mi se da nisi vidjela komentare ispod slika. Ispričana je cijela priča samo moraš u lijevom donjem kutu kliknuti na kockicu koja se pojavi u okviru pa ćeš vidjeti da se tačka zove kariola. Pozdravljam te i šaljem ti pusu od onog ćelavog i mene :-)))

anter kaže...

Ove dvi pri mene su te olajale, pa ja neću, hahaha! Samo ću reć da san sve pažjivo pogleda još ono niki dan!

anter kaže...

Hahaha! Sad se moran vadit! Vjera ni među one dvi! A Brođi ću održat kratki kurs iz čakavštine, zaraj kariole, hahaha!

bimbi kaže...

Evo mi i sanjalice u isti čas samnom. Hvala ti na čestitkama. Tata je još u defektu a to ste mogli vidjeti i sa slika. Pusa i pozdrav od svih nas :-)

mary kaže...

Hahahah "tata u defektu" Bimbili
( moja ) to se dalo primjetiti...Na neki način ga razumijem,...Pussa još jednom...hvala...na ohrabrenju i lijepim riječima kod mene...Toliko se razumijemo da to ne umijem niti opisati ...

Anonimno kaže...

preeedivne slike suseda!!! od srca vam čestitamo, a mladencima želimo sve najbolje u životu!!!!!

obitelj Đermadi :-))

Anonimno kaže...

evo i drugi dio sam pogledala (još samo da i mami pokažem :-)))

Mogu samo reći da su super slike, super ekipa, veseli ste mi svi, raspjevani, raslesani...tako i treba kad je pir!!! supeer!! odlične slike, netko je imao jako dobro oko!! :-))

Pozdrav svima od susede sa 2. kata!!!

Anonimno kaže...

O...Drugi dio je veseo ..kao što i treba biti...
Bravo ..lijepo ..čestitke još jednom ! Bimbili "sram te bilo" predobro izgledaš za jednu punicu ... Pozdrav Venerijanacu...vidi se da se već malo opustio :-)))) Pussa svima !

Anonimno kaže...

Hallo Mary je ...ne znam zašto nije ostalo u gornjem komu. ! :-))

brodjanka kaže...

Sad sam pogledala i drugi dio..vidim da se Bubač raspištoljio...hahahahah..ali i ti ne zaostaješ....Pozzz

jednokrili Andjel kaže...

Gledam Vas...uvijek ponovo, vesele i razdragane. Zracite ljubavlju i ljepotom. Posebno Sunasce...vidi se sretna je i voljena od svih.
Neka Vam ostane cijeli zivot kao ovaj dan....
ps.
Divni ste i puni zivota, kao i nas najdrazi otok Rab, prepozna odmah....moje Sunasce!:))))