16. sij 2009.

Igrajmo se mjesecima

SJEČANJ: Ponosan što je prvi na ljestvici, pa se uopće ne trudi dokazivati.
On miruje, i odmara se usput razmišljajući koja odluka mu je najbolje
donešena odluka. Njemu se treba jednostavno prepustiti.

VELJAČA: Ljuta je na sve, i prije i poslije nje. Upravo zbog toga šta nije ni prva, ni zadnja, ni topla , ni hladna. Ponekad je duža, ponekad kraća, pa je sve to čini nestabilnom. Malo tko je uistinu doživi, pa se iskaljuje na mačkama.''Veljača mačja derača''. Dobro bi joj došla psihološka pomoć. Na njenu hirovitost ne treba se obazirati.

OŽUJAK: Smiruje veljaču i kritizira april. Malo je veseo, malo tužan. Ponekad je topao, a ponekad hladan. Nemiran je, vrlo, vrlo, nemiran i to mu sputava sreću. U svakom slučaju uvijek je dobrodošao.

TRAVANJ:-''Evo me! Stigao sam!Veselite mi se!''
Umislio se kao da je svemogući, jer od svih do sada on može propustiti više sunčeve topline, ali ipak ne vesele mu se svi. Nekima donosi suze u oči, neprestano šmrcanje, kihanje.... Baš je davež taj travanj. Laže, i često mu uspije nasamariti nas i zato dočekajmo ga spremno.

SVIBANJ: Zeznut je taj svibanj. Iako je topao i djeluje razigrano i bezbrižno, njegovo sunce je opasno. On unosi nemir u ljude. Ništa više ne možeš raditi kao prije, gubiš koncentaciju. U svibnju bi svi htjeli uživati, a on ti to ne da. Pravi se dobar svima, a sebičan je. Ne treba mu dozvoliti da nas dekoncentrira.

LIPANJ: Njega pak svi vole i vesele mu se. Nježno i toplo dočekuje svakog. Sve ljepote koje daje, čovjek koristi bez zahvalnosti, a on je strpljiv i trpi, trpi...pa na kraju jedva čeka da ga svi napuste i da više nikoga ne vidi i ne čuje. Uživajmo u lipnju.myspace layouts


SRPANJ: To je bekrija kakvog nema. Kud? Kamo? Idemo? Brzo!.. Htio bi sve odjednom. Za razliku od lipnja, nije ni nježan, ni strpljiv, a opet nije ni tako luckast kao onaj poslije njega. Samo je nestrpljiv i želi odmor i zabavu. U njemu treba biti strpljiv.myspace layouts codes


KOLOVOZ: Kolo vodi kolovoz. ''Lud'' je u potpunosti. Totalni hedonista.'' Kruha i igara i Kolovoza.'' Na njega su svi ljubomorni, ali njegov duh je neuništiv.
Na mojoj ljestvici mjeseci, on je prvi.

RUJAN: To je apaurin-dva. Smiruje podivljale hormone, želju za ludovanjem, želju za odmaranjem. Prizemljuje nas, i sve ponovno stavlja na svoje mjesto.
Definitivno, on je sedativ od mjeseca.

LISTOPAD:Kao da je upravo izašao ispod tuša. Miriše na svježinu i vrlo je ugodan. Da je čovijek zvao bi se Drago i držao bi čašu vina u ruci.

STUDENI: Ili pjeva:''Pleši sa mnom, takav sam i gotovo,'' ili ti govori: ''Morate proći kroz mene, ja Vas razumijem, na Vašoj sam strani, zašto niste izabrali mene.''

PROSINAC: S njime treba biti pažljiv, jer u njemu ima previše svega: brige, razbibrige, tuge, veselja, početaka, završetaka, darivanja, dočekivanja, ispraćivanja.... Iako je pokupio najviše priznanja, njegova knjiga fanova uvijek je otvorena. Njega, ili voliš, ili ne voliš. Ahhhh.... taj prosinac.
myspace layouts codes


Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Dakle...genijalna si..!!Dok sam čitala,shvatila sam da si u pravu...za svibanj pogotovo..jer ja sam dijete svibnja..i nemiran duh,pa mi je sad jasno zašto sam takva..hehehe!!Pusa i pozdrav!

Anonimno kaže...

eto drago mi je da svi vole mjesec u kojem sam ja rođena pa sam valjda kao lipanjsko dijete i tako razigrana.gokone.

Anonimno kaže...

super fora ova prica! bas su takvi, ti mjeseci ludi... :) a moj kolovoz i meni je najdrazi... kakvi smo hedonisti jao! al neka. :)
*ANa*

Anonimno kaže...

Draga moja..pročitala sam tvoj kom.kod Boljuna!!Ove pjesme nisu samo na blogu!!Ima izvrsna zbirka pjesama izdana u jesen 2008.g..prava oaza istinskih stihova!!Zato bi bilo dobro da i ti sačuvaš svoje priče..bilo bi lijepo da jednoga dana te priče čitam iz knjige

Anonimno kaže...

brodjo, čitala sam ja Boljuna sve dok me nisu ledja zaboljela i vidjela sam da je izdao i zbirku i da se moze naruciti, i zbilja me covjek odusevio. A ja sam ti sada u nekoj nedoumici jer i mene su zadnji dogadjaji oko moje kceri i vjencanja inspirirali na''stihove'', pa mozda iduci blog....ne znam jos ni sama. Uglavnom hvala ti na podrsci i citamo se....pozdravcic, ovaj puta kisni :)))

Anonimno kaže...

nisam rak nego blizanac on je još razigraniji.pozdrav:))gokone