11. tra 2009.

Sretan Uskrs

Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

Broj komentara: 8:

anter kaže...

Iako ovaj tvoj video nikako da se pokrene, sritan Uskrs itebi želin!

bimbi kaže...

Ante, baš sam ga sada stavljala pa ako svratiš probaj opet jer je fora..:-)))) I ja tebi želim sretan Uskrs a svratiti cu i do bloga..:-)))

gokone kaže...

hvala draga i ja tebi i tvojoj obitelji želim sretan Uskrs.

brodjanka kaže...

Super ti je ovaj video..hvala za čestitku..uzvraćam duplo...sve najbolje ti želim!Sretan Uskrs!

bubimir kaže...

Ma kako teta brođa može uzvratit duplo kad nema dva jajčeka u džepu..,ja ti želim duplo, i to reš pečeno..pusa, jezik, bez jezika.::))

hrabrost kaže...

sve naj tebi i tvojima nalmilijima želim, još ovakav niz blog stranica i glazba koja diše sa svakom riječi, sretan Uskrs draga

kojak kaže...

Samo da se javim da sam bio i ostavim pozdrav i osmeh.:o)

kojak

Anonimno kaže...

oj, samo da te štipnem :)

March.